Hamnplan fylld inför höstmötet

• 17 nov 2019
  • hamnkapten

I helgen fyllde i upp med ytterligare några båtar efter denna fotografering av vice ordf Lars-Erik Nordell. Alla vinterplatser är därmed slutsålda!

Med hjälp av årets nya och egenutvecklade bokningssystem har varvskommittén och kassören lyckats fyll hamnplan till sista plats. Som du ser på fotot har vi även klämt in mindre båtar i luckor som kan uppstå.

Om du inte redan har täckt din båt är det hög tid att göra det! En båt fylld med regn- och smältvatten kan bli alldeles för tung för sin pallning/trailer...

Nytt för i år är att båtägarens namn står på en dekal på stöttor/trailer. Du som ser något avvikande eller misstänkt vid en uppställd båt - ta direktkontakt med ägaren med hjälp av klubbens medlemsmatrikel. En hamn med många vakande ögon och agerande ägare blir en trygg hamn!