Kallelse till Årsmöte

Tisdagen den 13 mars 2018 kl 1930 på Hamnkrogen, Stocksunds hamn

Föredragningslista
1.  Årsmötet öppnas.
2.  Fråga om årsmötet är stadgeenligt utlyst.
3.  Val av två personer att jämte dagens ordförande justera protokollet.
4.  Val av ordförande för dagens förhandlingar.
5.  Föredragning av protokoll från föregående årsmöte.
6.  Föredragning av verksamhetsberättelsen samt balans- och resultatrapporterna.
7.  Föredragning av revisionsberättelsen.
8.  Fastställande av balans- och resultatrapporterna.
9.  Frågan om ansvarsfrihet för styrelsen.
10.  Val av styrelseledamöter och suppleanter.
11.  Val av kommittéledamöter.
12.  Val av revisorer och revisorsuppleant.
13.  Val av valberedning.
14.  Övriga frågor.

Förutom ordinarie beslut på årsmötet kommer styrelsen att informera om pågående projekt. Vidare kommer miljösamordnare Caroline von Post att berätta om

Skötsel av båtbottnar och relaterade miljöfrågor

Förslag till beslut på årsmötet

Styrelsen föreslår att förra årets resultat, – - -, skall balanseras i ny räkning.

Information inför årsmötet

Föredragningslistan, verksamhetsberättelsen, bokslutet och valberedningens förslag återfinns också på klubbens hemsida och i en mapp i klubbhuset.

Klubben bjuder på lättare förtäring
Välkommen
Styrelsen i Stocksunds båtklubb

Årsmöteshandlingar

Dokument med länk Datum
UPP
Du måste vara inloggad för att se och öppna alla dokument. Du väljer logga in från menyraden högst UPP  eller välj menyn  om Du har en smartphone.

Kallelse med möteshandlingar har den 4 mars skickats ut på mail till alla medlemmar som har sin e-postadress i medlemsregistret. Om Du inte har fått utskicket så kanske det är dags att uppdatera e-postadressen med ett meddelande till Stocksunds båtklubb; Du väljer kontakta oss från menyraden.
Om Du är medlem men inte använder e-post är Du välkommen att höra av Dig till klubben så får Du inloggningsuppgifter via telefon eller SMS.